Pro mnoho lidí je to pouhý sen, ale pro lidi s kuráží skutečná realita. Podnikat v USA není v dnešní době již nic nemožného. Netvrdím, že je to legrace a že to neobnáší rozsáhlé pátrání po informacích a nutnost vyřídit si business visum. Ale každý začátek je těžký, kdyby tomu tak nebylo, byl by každý v zahraničí. Cesty vedoucí k cíli nejsou posety růžemi, každý schopný obchodník musí prokázat jak organizační schopnosti, zvládat stresové situace a překážky brát jako výzvu. Zkrátka podnikání v USA není pro každého, ale pokud vás neodradí počáteční proces, máte dveře k příležitostem dokořán.
Podnikání v USA a vyřízení pracovního víza
Lidé, kteří se mají v plánu přestěhovat do USA tak mohou učinit díky pracovního L víza. To vzniklo právě na základě lidí, kteří měli chuť a odvahu pracovat v USA. Velkou výhodou bezesporu je, že žadatel nemusí mít během zaměstnání trvalý pobyt v USA. Ať už jste se rozhodli nebo si teprve s touto myšlenkou pohráváte, je dobré znát své možnosti a vědět na koho se obrátit. Pokud vše uděláte opačně, můžete si zadělat na malér a jedno moudro praví, že neznalost neomlouvá. Na úřadech budou pak jen stěží brát ohledy na omluvu typu: já jsem to nevěděla. Vše, co je k práci v USA zapotřebí se dozvíte díky odborníkům, kteří poskytují poradenství investorům, podnikatelům, kteří chtějí expandovat na americký trh. Poskytují vše z oblasti korporátního práva, daňového poradenství, práva duševního vlastnictví, imigračního a smluvního práva.
Kdy je čas expandovat na americký trh?
Pokud jste úspěšná manažerka či podnikatelka. Jestliže jen těžko obstojíte v domácím prostředí, bude to v cizím ještě složitější. Pokud ve vaší hlavě uzrál plod – tedy sen o podnikání na americkém trhu můžete svůj nápad rozvíjet do reálné podoby. V neposlední řadě je to pečlivě připravený byznys plán. Popis podnikatelské činnosti, popis služby či produktu, analýza konkurence, dopad na životní prostředí, průmysl, marketingový a operační plán, finanční prostředky a rezervy. Právě toto je jedna z částí, které bude úředník věnovat patřičnou pozornost a musí obsahovat nejdůležitější body vašeho plánu. Není nic hloupějšího v tomto ohledu než postupovat metodou pokus-omyl. Můžete si lehce zavřít dveře k nakročenému úspěchu. A není nic lepšího než se učit od zkušenějších a kontaktovat profesionály.