Její svět

Jak se liší jednotlivé parfémy na našem trhu?

Pokud mluvíme o tom, že si pořídíme parfém, nemusí to být nutně pravda. Existuje totiž celá řada dalších možností, pro které se toto jedno slovíčko používá. Abyste byla v obraze, podíváme se na to, jak se konkrétně mohou lišit a co nám jako zákaznicím nabídnou.

To nejlepší na trhu? Skutečný parfém

Parfém, nebo též „parfum“ dnes patří mezi to skutečně nejlepší, co na trhu můžeme získat. Jde o vůni, kde samotná vonná kompozice zastupuje v každé lahvičce hodnotu 15 až 30 procent. Laicky řečeno, oné vůně je zde nejčastěji v lihovém roztoku největší množství. Znamená to, že nám stačí skutečně jenom malé množství parfému, které může bez potíží vydržet i několik desítek hodin. Charakteristikou těchto možností jsou hlavně menší lahvičky.

Nejoblíbenější je parfémová voda

Výše uvedená varianta je z hlediska intenzity vůně nejlepší, ale rozchodně není nejvyhledávanější. Na prvním místě v prodejnosti jsou hlavně levné parfémy. Konkrétně parfémované vody, které poznáme i podle označení Eau De Parfum. Ty obsahují zhruba 8 až 15 procent samotné kompozice, což je také poměrně dobrá hodnota, která zajišťuje vysokou intenzitu, stejně jako výdrž samotné vůně jako takové.

Třetím nejznámějším typem je také toaletní voda. Označována bývá nejčastěji francouzským souslovím Eau De Toilette. Ta už obsahuje konkrétní vonné kompozice méně, zhruba 4 až 8 procent. Přesto ale také svou intenzitou vůně, stejně jako její výdrží nemusí zklamat. Ideálním příkladem oblíbené možnosti je třeba toaletní voda Versace Versense. Ta patří mezi nejprodávanější varianty, které jsou spojeny s touto prestižní značkou.

Nezapomínejme také na kolínskou

V rámci našeho přehledu nesmíme zapomínat ještě na možnost poslední. Jde o kolínskou vodu, tedy Eau De Cologne. Ta má kompozice nejméně a obvykle se drží na hodnotě 3 až 5 procent ve zředěném lihovém základu.

Exit mobile version